12 Ekim 2014 Pazar

LAİLAHEİLLALLAH MUHAMMEDÜN RESULALLAH dini akrostiş şiiri

L isan-ı ilâhiyle, seslendi Cenab-ı Hak,
A dını tehlil ile, anarken Hakk-ı Mutlak.

İ manın çatkısıdır, nur içre nur-u kelâm,
L âfız-ı sultandır o, onda felâh, onda selâm.
A sumanlar almaz ama, mümin kalbe sığar nuru,
H aktan gelen o sürûru, inananlar duyar ancak.
E y İlâhi; bilirim ki, Sen’den başka yoktur ilâh,
İ manın kapısıdır, Lâ İlâhe İllallâh.
L â yemutsun ey Kerim, er Rahîmsin ey Rahman,
L â mekansın ey Celîl, el Cebbâr-u vel Gufran,
A şkın ile yandı gönlüm, izin ver tutunayım,

L ütf-u ilâhine erenlerin dâmânına,
L isan-ı tespih ile, yorulsun dudaklarım,
A dın için öleyim, izin ver katılayım.
H ak yolunda can veren, şehitler kervanına.

M ahşerde aydınlığım, gölgesine sığındığım,
U fkumda doğan güneş, Sen’inle ısındığım.
H atem-ül enbiyasın, nebiler sultanısın.
A lemlere inen rahmet, Resul-ü kibriyasın.
M uhammedül eminsin, habib-i nebi Allah
M edet ya Muhammed, medet ya Resulallah,
E nbiya-i nur-u Sultan, şanı büyük yüce resul,
D efterim günah dolu, olamadım iyi bir kul.
Ü midimdir şefaatin, yoksa halim yaman benim,
N e olur esirgeme, kurtulsun nârdan tenim.

R ahmetini esirgeme Ya Zül Celâl-i Vel İkram,
E sma-i Hüsna’n aşkına, alma bizden intikam.
S ığındık Tevvâb-ü Rahim-i Rahmanına,
U marız mağfiretini, biz günahkâr kullarına.
L isan-ı hüsnü kalple söyledim ben bu nâzımı,
A rz ettim içtenlikle hâl-i pür melâlımı,
L afz-ı Nuru nakşettim şu nâciz mısralara,
L isan-ı tevhit ile iman etti şiirim,
A rzımı kabul eyle, mağfirete kıl vesile,
H idayet nasip eyle; Ya, lâ Nazîr-i el Kerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder